دسته گل سنبل، هدیه‌ای نوین در صنعت گل‌آرایی
نوشته شده توسط : زهرا عباسی

سنبل‌ها بسته به رنگ گل نماد حسادت، میل به بخشش، شادی و صداقت هستند. سنبل‌های زرد با حسادت مرتبط هستند، گل‌های بنفش به این معنی است که شما به دنبال بخشش هستید و سنبل‌های آبی به مراقبت صمیمانه گره خورده‌اند. در ادامه در مورد معنی و نماد سنبل و همچنین مناسبت‌های مناسب برای هدیه دادن این گل‌ها سن خواهیم گفت.

 

معنای رنگ گل‌های سنبل

مانند بیشتر گل‌ها، هر رنگ سنبل معنی و نماد منحصر به فردی را به ارمغان می‌آورد. توجه به معانی رنگ گل‌های آن به هنگام خید گل سنبل می‌تواند راهنمای خوبی باشد. همانطور که معانی پشت رنگ های مختلف را مطالعه می کنید، خواهید دید که برای هر عنصر از طیف عاطفی، گل هایی خاص وجود دارد.

سنبل آبی

سنبل‌های آبی نمادی از صداقت و وفاداری هستند. آنها به افراد اجازه می‌دهند بدانند که شما در کنار آنها خواهید بود، مهم نیست که چه پیش بیاید. بنابراین، آنها می‌توانند گل‌های خوبی برای سالگرد ازدواج یا آشناییتان باشند. برای همین گلدان سنبل عید اغلب به رنگ آبی هستند که وقتی هدیه داده می‌شوند پیامی با این مضمون دارند: در سال جدید همراه شما خواهیم بود.

سنبل بنفش

سنبل‌های بنفش می‌تواند نماد چیزهای متعددی از جمله غم و اندوه و میل به بخشش باشد. شکوفه‌های بنفش معطر می‌تواند راهی باشد تا دیگران بدانند که به آنها فکر می‌کنید. یا می‌توانند راهی عالی برای این باشند که به کسی بفهمانید که شما اشتباه کرده‌اید و به دنبال بخشش هستید.

سنبل صورتی

سنبل‌های صورتی با گل‌های روشن و زیبای خود نماد شادی و بازیگوشی هستند. اگر به دنبال گل برای تولد، فارغ التحصیلی یا سایر رویدادهای شاد هستید، سنبل صورتی، بهترین سنبل رنگی برای انتخاب هستند.

سنبل سفید

اگر می‌خواهید به کسی بفهمانید که به او فکر می‌کنید، سنبل سفید می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این گل‌ها نماد افکار عمیق برای دیگران، در خالص‌ترین شکل خود هستند. آنها می‌توانند راه خوبی باشند تا به کسی بفهمانید که در طول یک تغییر بزرگ زندگی یا لحظه چالش برانگیز برای او آرزوی موفقیت دارید.

 

سنبل قرمز

اگر به نمادهای گل رز و گل لاله نگاه کنید، متوجه خواهید شد که گل‌های قرمز اغلب نمادی از عشق شدید و پرشور هستند. اما برای سنبل قرمز کمی متفاوت است. این گل‌ها را می‌توان به عشق پیوند داد، اما نوعی بازیگوش‌تر.

 

سنبل زرد

سنبل های زرد نمادی از حسادت شدید هستند. آنها به این معنی هستند که آرزو می‌کنید ای کاش شما شخصی بودید که دیگری بخواهد شبیه شما شود. با این اوصاف، آنها در بسیاری از موقعیت ها هدیه خوبی نیستند. برای مثال، اگر سنبل‌های زرد را به کسی بدهید بعد از اینکه شغل جدیدی پیدا کرد یا به خانه جدیدی نقل مکان کرد، ممکن است این پیام را ارسال کنید که به چیزی که دارد حسادت می‌کنید.

 

عطرهای آنها منحصر به فرد است

گل‌های سنبل نه تنها زیبا هستند، بلکه دارای رایحه‌ای قوی هستند. اگر امروز و هفته آینده یک نوع سنبل را استشمام کنید، ممکن است فکر کنید که همه این گل‌ها عطر یکسانی دارند. اما اگر آنها را در کنار هم بو کنید، متوجه خواهید شد که هر گونه رایحه‌ای منحصر به فرد دارد.

عطرهای سنبل گاهی استخراج و برای افزودن رایحه به محصولاتی از جمله عطرها، لوسیون‌ها و شمع‌ها استفاده می‌شود. با این حال، بسیاری از عطرهای سنبل در واقع به طور مصنوعی تولید می‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید عطر گلی واقعی داشته باشید، بهتر است از گل‌های تازه استفاده کنید.

 

سنبل‌ها، بیشتر از یک گل زیبا

احتمالاً سنبل‌ها را به خاطر گل‌ بهاری زیبا و عطرهای جذابشان می‌شناسید. و اکنون می‌دانید که سنبل‌ها با نمادهای پیچیده نیز همراه هستند! به یاد داشته باشید که هنگام خرید گل سنبل به عنوان هدیه، رنگ گل را در نظر داشته باشید.

استفاده از گل سنبل در صنعت گل‌آرایی نیاز به تخصص و دقت دارد، زیرا ترکیب آن با گل‌های دیگر و همچنین متعادل کردن رنگ‌ها و اندازه‌ها برای ایجاد یک طرح زیبا و هماهنگ، امری حیاتی است. همچنین، دانستن معانی و نمادهای مربوط به سنبل، افزایش زیبایی و ارزش هنری کار گل‌آرا با این گل را دوچندان می‌کند.

با توجه به همه این نکات، صنعت گل‌آرایی با استفاده از گل سنبل، یکی از جذاب‌ترین و خوشایندترین حرفه‌های هنری و زیبایی است که با توجه به تنوع و انعطاف‌پذیری آن، همواره مورد توجه علاقه‌مندان به زیبایی و هنر قرار دارد. دسته گل سنبل هدیه‌ای زیبا و خاص برای هدیه دادن به عزیزانتان در عید نوروز می‌باشد.





:: برچسب‌ها: گل‌های بهاری , خرید گل سنبل , انگور , گلدان سنبل , ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: